Sunday, 3 November 2013

CD Mutiara Qasidah Percuma

Assalamualaikum and Good Morning readers!


I got one good news to be shared with you.

Dua minggu lepas (lebih kurang), aku ada terbaca di laman http://www.alhawi.net/ pasal CD Qasidah free.

Mula-mula memang susah nak percaya tapi aku cuba jelah ikut arahan yang berikut:

1 - Beri nama penuh dan alamat surat menyurat

2 - Hantarkan maklumat tersebut di emel mutiaraqasidah@gmail.com

p/s: arahan lengkap ada di sini


CD tu sampai hari Rabu (30/10/2013). Aku balik kampung Jumaat (1/11/2013).

Sepanjang hari Jumaat, aku terima banyak ujian e.g. nyaris kena tinggal bas balik Johor.

Alhamdulillah, bila balik rumah Mak cakap ada surat untuk aku.

Tengok-tengok surat dari Mutiara Qasidah, Jalan Bukit Bintang, KL.

Tapi aku tak larat sangat nak dengar malam tu sebab demam kena hujan..mihmihmih...


Booklet Front Cover

Casing Back Cover

It has really made my day. And my mid-sem break either. Thank you Mutiara Qasidah. Jazakallah khairan kathir..

No comments:

Post a Comment